Tilgængelighed hos GANT
Vi hjælper dig
Har du stødt på noget, der ikke fungerede? Vi værdsætter din feedback, så vi kan forbedre os.
Kontakt os, så sørger vi for, at du hurtigt får den nødvendige hjælp. Vi kontakter dig på den måde, der passer dig.
E-mail: accessibility@gant.com
Hvor tilgængelige er vores digitale tjenester?
Vi erkender, at ikke alt er fuldt tilgængeligt for alle vores besøgende. Det er noget, som vi arbejder på at løse. Vi vil være meget taknemmelige, hvis du kunne rapportere eventuelle problemer til accessibility@gant.com, så vi kan gøre oplevelsen bedre for alle. I dette afsnit beskriver vi tilgængeligheden af vores hjemmesider, apps, sociale medier og andre tjenester.
Vores hjemmeside
Som en synshæmmet bruger kan du støde på: billeder uden beskrivende tekst, lav kontrast mellem tekst og baggrund, formularer eller knapper, der ikke indlæses korrekt i skærmlæseren, manglende bekræftelse, når der tilføjes noget til indkøbskurven.
Som en bruger med motoriske funktionsnedsættelser eller som en bruger, der navigerer ved hjælp af et tastatur, kan du støde på: vanskeligheder med at navigere eller betjene elementer som f.eks.: filtre, rullemenuer og knapper, hvis de ikke er tilgængelige via tastaturet eller mangler tydelige fokusindikatorer.
Som en bruger med kognitive funktionsnedsættelser kan du støde på: bevægeligt indhold, der ikke kan sættes på pause, uklare fejlmeddelelser eller ændringer af brugergrænsefladen (f.eks. udvidede afsnit), der ikke er tydeligt angivet i forhold til hjælpeteknologier.
Sådan arbejder vi med tilgængelighed
Hos Gant mener vi, at tilgængeligheden er vigtig for at skabe en god onlineoplevelse for alle. Vores mål er at sikre, at vores e-handelshjemmeside kan bruges af så mange mennesker som muligt, uanset deres færdigheder.
Sådan tester vi vores hjemmeside
Vi tester regelmæssigt vores e-handelshjemmeside ved hjælp af både automatiserede værktøjer og manuelle kontroller for at vurdere tilgængeligheden. Dette omfatter gennemgang af områder som f.eks. tastaturnavigation, skærmlæserkompatibilitet, farvekontrast og tydelighed af oplysninger. For at styrke vores indsats samarbejder vi også af og til med eksterne specialister i tilgængelighed, der udfører detaljerede revisioner og giver anbefalinger til forbedringer.
Vores forpligtelse til at lære og blive bedre
Tilgængelighed er en løbende rejse. Vores udviklere holder sig opdateret med retningslinjer og krav til tilgængelighed, mens vores interne designere løbende bliver bedre til at lære at integrere inkluderende designprincipper i deres arbejde. Vi deler aktivt viden på tværs af teamet for at hjælpe alle med at holde sig informeret og undgå at offentliggøre ikke-tilgængeligt indhold.
Arbejdet med specialister
Vi anerkender værdien af input fra eksperterne. Ved at arbejde med specialister inden for tilgængelighed får vi et indblik, der hjælper os med at identificere barrierer og gøre vores hjemmeside mere tilgængelig over tid. Disse samarbejder understøtter også vores interne teams vækst og læring.
Meddelelse til markedsovervågningen
De lovbestemte krav til tilgængelighed anses for at være opfyldt med undtagelse af de kendte mangler, der er anført i denne tilgængelighedserklæring.
Hvordan rapporterer jeg tilgængelighedsproblemer?
Fortæl os først om ethvert problem, der forhindrer dig i at få adgang til vores tjenester. Så kan vi løse det og derefter hjælpe dig videre. Der er flere oplysninger under overskriften "Vi hjælper dig". Hvis du ikke er tilfreds med vores svar, kan du rapportere det til tilsynsmyndigheden Digitaliseringsstyrelsen.
Vi værdsætter din feedback, og vi viser en liste over de løste problemer, der er rapporteret af brugerne.
Vores liste med nylige, løste fejl, der blev rapporteret af brugerne
Vi har løst følgende brugerrapporterede problemer: 1. Fokusindikator mangler på nogle elementer ved kassen. Løst d. 28. maj 2025
Opdateret dato
26. juni 2025